Opravy domácích spotřebičů provádíme v regionu, ale pokud jsou dojezdové vzdálenosti nerentabilní a troufáte si sami na opravu přístroje nebo potřebujete příslušenství k Vašemu spotřebiči, neváhejte nás kontaktovat. Náhradní díly nebo příslušenství zasíláme přepravní službou DPD po celé České republice. Pro poptávku náhradního dílu můžete využít formulář, nebo napište na kontaktní email. Pro dohledání ND budeme však potřebovat přesně identifikovat výrobek, nejlépe je opsat výrobní štítek na kterém jsou podstatné údaje jako je Výrobce, Model výrobku a Výrobní číslo. Základní identifikační údaje spotřebiče jsou nezbytně nutné pro každou komunikaci s naším servisem, ať se jedná o určení náhradního dílu nebo o objednání opravy. Pokud tyto údaje o přístroji nemáte k dispozici, tak Vám bohužel nebudeme schopni poradit nebo dohledat potřebný náhradní díl. Návod k hledání výrobního štítku pračky, myčky, chladničky a pod. nalezenete na našich stránkách v sekci Opravujeme
V některých případech se po zjištění závady naším technikem rozhodnete, že oprava je pro Vás nerentabilní a raději zvolíte nákup nového přístroje. V takovém případě Vám při nákupu nového výrobku nabízíme možnost odečtení "zjištění závady" z pořizovací ceny. Aktuální nabídku praček, myček a chladniček k dodání obratem naleznete zde.
Prodej náhradních dílů i nových domácích spotřebičů je jednou z našich služeb zákazníkům. Více informací Vám poskytneme na tel. 465 322 747 nebo využijte online formulář na webu.
Jak vybrat myčku? | Jak vybrat pračku? | Jak vybírat spotřebiče?